وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

اخذ ویزای اسپانیا

وقت فوری سفارت اسپانیا ورود یک روزه ۶۶۵۷۰۴۵۵، وقت سفارت اسپانیا تضمینی در تهران. ترجمه فوری مدارک و اخذ بیمه مسافرتی سامان، جهت اخذ ویزای توریستی سفارت اسپانیا با ویزاسازان

وقت سفارت اسپانیا در کمترین زمان ممکن. وقت سفارت اسپانیا توریستی و وقت فوری سفارت اسپانیا توسط ویزاسازان. جهت وقت سفارت اسپانیا ۶۶۵۷۰۴۵۵ تماس بگیرید. اگر به دنبال یافتن پاسخ برای سوالات خود پیرامون دریافت وقت فوری سفارت اسپانیا هستید در ادامه با ویزاسازان همراه باشد. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفید، کامل و همچنین نکات مهمی در این خصوص را جهت دریافت وقت سفارت اسپانیا و همچنین روند دریافت ویزای اسپانیا، در خدمت شما همراهان گرامی قرار دهیم.

  • نشانی سفارت اسپانیا کجاست؟
  • فرم سفارت اسپانیا را از کجا میتوانم تهیه کنم؟
  • چک لیست مدارک دریافت ویزای توریستی اسپانیا چیست؟
  • چک لیست مدارک دریافت ویزای تجاری اسپانیا چیست؟
  • چگونه میتوانم برای دریافت وقت فوری سفارت اسپانیا اقدام کنم؟
  • مدت زمان دریافت ویزای اسپانیا چند روز می باشد؟

اسپانیا کشوری مستقل و از اعضای اتحادیه اروپا است که در شبه‌ جزیره ایبری در جنوب غربی اروپا قرار دارد. این کشور از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و جبل الطارق، از شمال و شمال شرق با فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای و از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم‌مرز است. مرز اسپانیا با پرتغال طولانی‌ترین مرز یکپارچه و به طول ۱۲۱۴ کیلومتردر اتحادیه اروپا می باشد.

 

وقت فوری سفارت اسپانیا

دریافت وقت سفارت اسپانیا در تهران

تمام سفارت های اتحادیه اروپا در ایران قبل از درخواست ویزا نیاز به ثبت درخواست و همچنین دریافت وقت مصاحبه حضوری دارند. سفارت کشور اسپانیا نیز از این قاعده مثتثنی نمیباشد.
چنانچه قصد دریافت فرم درخواست ویزای اسپانیا و همچنین تعیین زمان مصاحبه را داشته باشید باید به آدرس اینترنتی که از طریق سایت سفارت اسپانیا مشخص شده است مراجعه کنید، و دریافت وقت فوری سفارت اسپانیا به صورت تلفنی غیر ممکن میباشد. از آنجا که دریافت وقت فوری سفارت اسپانیا بصورت آنلاین و اینترنتی انجام میشود، آژانس های مسافرتی و مسافران به یک کارشناس خبره جهت گرفتن وقت فوری سفارت اسپانیا نیاز دارند. زمان باز شدن سایت تعیین وقت سفارت اسپانیا به صورت نامنظم میباشد و زمان نوبت دهی مشخص نمیباشد و همچنین پس از باز شدن وقت ها در مدت زمان کوتاه چند دقیقه ای تمام وقت ها پر می شود. در روند تعیین وقت سفارت اسپانیا، متقاضیان باید پس از ایجاد حساب کاربری و انجام مراحل آن، درخواست خود را ثبت و جهت اخذ وقت ملاقات اقدام نمایند.
کارشناسان با تجربه و خبره ی ویزاسازان با سالها تجربه در زمینه ی تعیین وقت فوری سفارت اسپانیا با توجه به نوع ویزای درخواستی متقاضی و همچنین تاریخ سفر، در اولین زمان ممکن اقدام به دریافت وقت سفارت برای کشور اسپانیا می نمایند.

 

کانال ویزا سازان در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/visasazan

با توجه به شلوغی سفارت در صورتی که وقت مصاحبه می خواهید بهتر است زودتر نسبت به تعیین وقت فوری سفارت اسپانیا اقدام نموده و درخواست دهید.

جهت تعیین وقت فوری سفارت اسپانیا کافیست اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به شماره ۰۹۳۶۳۲۹۷۱۷۹ در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. همچنین می توانید اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.

تلفن های تماس:  ۶۶۵۷۰۴۵۴     ۶۶۵۷۰۴۵۵

وقت فوری اسپانیاانواع ویزای اسپانیا

اولین گام در هنگام ثبت درخواست شما برای دریافت ویزا، تعیین نوع ویزا می باشد. ویزاها بر اساس نوع کاربردشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند. بنابراین متقاضی قبل از هر اقدامی باید مشخص کند چه نوع ویزایی را مد نظر دارد. چنانچه تا کنون در رابطه با انتخاب نوع ویزای خود اطلاعات کاملی نداشته اید، در ادامه با ویزاسازان همراه باشید. ویزای اسپانیا در انواع A، B،C و D صادر می شود که به موجب هریک از آنها از مزایای متفاوتی برخوردار می شوید. در ادامه به توضیخ انواع ویزای اسپانیا خواهیم پرداخت. با ویزاسازان همراه باشید.

  • ویزای شینگن اسپانیا نوع A: این نوع ویزا که ویزای ترانزیت اسپانیا نیز نامیده میشود به متقاضی این امکان را میدهد از راه هوایی وارد خاک این کشور شده و بدون خروج از فرودگاه، اسپانیا را به مقصد کشوری خارج از محدوده شینگن ترک کند. اعتبار این نوع ویزای شینگن اسپانیا ۹۰ روزه است.
  • ویزای شینگن اسپانیا نوع B: این نوع ویزا که به نام ویزای عبوری اسپانیا شناخته می شود به مسافر این امکان را میدهد که از راه هوایی وارد خاک اسپانیا شده و از راه زمینی به سفر خود ادامه دهد. بنابراین اجازه خروج از فرودگاه را خواهد داشت. اعتبار ویزای اسپانیا نوع B هم ۹۰ روزه است. لازم به ذکر است ویزای شینگن اسپانیا نوع B به شما اجازه اقامت در اسپانیا را نمی دهد.
  • ویزای شینگن اسپانیا نوع C: این نوع ویزا که همان ویزای توریستی میباشد مربوط به گردشگران میباشد و اعتبار این ویزا نیز ۹۰ روز میباشد. هزینه صدور ویزای توریستی اسپانیا ۶۰ یورو به ازای هر بزرگسال و ۳۵ یورو برای کودکان شش تا دوازده سال است که در زمان ارائه‌ مدارک به صورت نقد در سفارت توسط متقاضی پرداخت می‌شود. این مبلغ بابت بررسی درخواست و مدارک است و در هیچ حالتی عودت داده نمی‌شود.
  • ویزای شینگن اسپانیا نوع D: این ویزا که ویزای بلند مدت اسپانیا و یا ویزای ملی نیز نامیده میشود متعلق به تجار، دانشجویان و افرادی است که نیاز دارند برای مدت طولانی تری در اسپانیا اقامت داشته باشند. با دریافت این ویزا وتقاضی میتواند در دفعات متعددی در مرزهای اسپانیا تردد داشته باشد. هزینه ویزای تجاری اسپانیا ۷۶ یورو میباشد.
    هزینه صدور ویزای شینگن اسپانیا بر اساس گروه‌های سنی متغیر است:
    – کودکان صفر تا ۶ سال: رایگان
    – کودکان ۶ تا ۱۲ سال: ۳۵یورو
    – افراد بالای۱۲ سال: ۶۰یورو

 

ویزای شینگن اسپانیا | روند اخذ ویزای شینگن اسپانیا

ویزای شینگن اسپانیا چه نوع ویزایی است و تحت چه عناوینی صادر می شود؟
مزایای ویزای شینگن اسپانیا چیست؟
روند اخذ ویزای شینگن اسپانیا چگونه است؟
مدارک لازم برای دریافت ویزای شینگن اسپانیا چیست؟

اگر شما از طرفداران و البته متقاضیان دریافت ویزای شینگن اسپانیا هستید با ویزاسازان همراه شوید تا در ادامه پاسخ سوالات خود را بگیرید. یکی از ویزاهای محبوب آسیایی ها، ویزای شینگن اسپانیا می باشد. امروزه مهاجرت به اسپانیا و اخذ ویزای شینگن اسپانیا به یکی از مباحث پرطرفدار دنیای مهاجرت تبدیل شده است. همه ی ما اسپانیا را به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگران و دانشجویان دنیا می شناسیم. اسپانیا به عنوان یکی از مقاصد اصلی کارگران کشورهای آسیایی و توسعه نیافته، یکی از هم پیمانان معاهده و پیمان شینگن است و به همین علت به غیر از شهروندان منطقه شینگن، باقی افراد برای سفر به اسپانیا باید ویزای شینگن اسپانیا را دریافت کرده باشند.

وقت فوری اسپانیا

وقت فوری سفارت اسپانیا با ویزاسازان | مراحل درخواست وقت فوری سفارت اسپانیا

روند دریافت ویزای شینگن اسپانیا:

اگر شما قصد ورود به خاک اسپانیا را دارید لازم است ویزای شینگن اسپانیا را دریافت کنید و اولین گام برای دریافت ویزای شینگن اسپانیا دریافت وقت مصاحبه از سفارت اسپانیا و تکمیل مدارک مربوط به این نوع ویزا می باشد. متقاضیان به منظور درخواست ویزای توریستی اسپانیا، ویزای تجاری اسپانیا و … می‌توانند به آدرس اینترنتی که از طریق سایت سفارت اسپانیا مشخص شده، مراجعه کنند و پس از ایجاد حساب کاربری و انجام مراحل آن، درخواست خود را ثبت و جهت اخذ وقت ملاقات اقدام نمایند. زمان باز شدن سایت تعیین وقت سفارت اسپانیا به صورت نامنظم میباشد و زمان نوبت دهی مشخص نمیباشد و همچنین پس از باز شدن وقت ها در مدت زمان کوتاه چند دقیقه ای تمام وقت ها پر می شود. از این رو آژانس های مسافرتی و مسافران به یک کارشناس خبره جهت گرفتن وقت فوری سفارت اسپانیا نیاز دارند.

تیم ویزاسازان با بیش از ۵ سال تجربه و همکاری با آژانس های مسافرتی و همچنین شرکتهای فعال در زمینه وقت سفارت ایتالیا، وقت فوری سفارت اسپانیا، وقت سفارت فرانسه، وقت سفارت یونان و …، مراحل درخواست وقت فوری سفارت اسپانیا را با کمترین قیمت ممکن به انجام می رساند.

کارشناسان با تجربه ی ویزاسازان با سالها تجربه در زمینه ی تعیین وقت فوری سفارت اسپانیا با توجه به نوع ویزای درخواستی متقاضی و همچنین تاریخ سفر، در اولین زمان ممکن اقدام به دریافت وقت سفارت برای کشور اسپانیا می نمایند.
همان طور که قبلا به آن اشاره کرده بودیم در روز مصاحبه حضوری باید یک سری مدرک را تهیه و فرم تکمیل شده ی مربوط به آن سفارت را هم به سفارت اسپانیا تحویل دهید. در ادامه میتوانید فرم دریافت ویزای اسپانیا و همچنین چک لیست مدارک ویزای اسپانیا را دانلود نمایید.

 

فرم درخواست ویزای شینگن اسپانیا

پس از دانلود و دریافت فرم درخواست ویزای شینگن اسپانیا، فرم مربوطه را با دقت مطالعه کرده و در هنگام پر کردن فیلدهای خواسته شده نهایت دقت را داشته باشید. این فرم شامل موارد بسیار دقیقی است و از اهمیت بالایی برخوردار میباشد و ممکن است با داشتن کوچکترین خطایی در ثبت اطلاعات، افسر سفارت صلاحیت شما را تایید نکند و در نتیجه از ویزای شینگن اسپانیا محروم شوید.
پس از تکمیل فرم نوبت می رسد به چک کردن مدارک خواسته شده از طریق چک لیست مدارک سفارت اسپانیا. مدارک خواسته شده را مطابق لیست تهیه و به همراه فرم درخواست ویزای اسپانیا در تاریخ مقرر به سفارت اسپانیا مراجعه نمایید. این تاریخ توسط کارشناسان ما و بصورت اینترنتی گرفته میشود.

بصورت میانگین حدوداً ۲ هفته پس از مصاحبه، سفارت اسپانیا نتیجه درخواست شما را از طریق ایمیل اطلاع خواهد داد. توجه داشته باشید که در ایام شلوغ ممکن است که اعلام نتیجه تا ۶ هفته نیز به طول بیانجامد، بنابراین در هنگام تماس با کارشناسان ویزاسازان، کارشناس مربوطه را از تاریخ و برنامه ی سفر خود مطلع کنید تا مناسب ترین وقت سفارت اسپانیا برای شما در نظر گرفته شود.

وقت فوری سفارت از اسپانیا

وقت های فوری مربوط به سفارت ها بسیار محدود میباشد و به سرعت نیز پر میشود و از این رو چنانچه قصد دریافت وقت فوری سفارت اسپانیا را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وقت فوری اسپانیا

چک لیست مدارک وقت سفارت اسپانیا

از همه مدارک اصلی خود باید یک کپی تهیه کنید تا در پرونده شما ثبت شود، در سفارت بعد از اینکه کپی را با اصل مدارک مطابت دادند اصل آن ها را به شما برمی گردانند. همه مدارک فارسی باید به همراه ترجمه انگلیسی ارائه شوند.

چک لیست ویزای توریستی اسپانیا:
۱- شناسنامه
۲- گذرنامه: اعتبار گذرنامه باید حداقل شش ماه بیشتر از پایان مدت زمان ویزای درخواستی متقاضی باشد.
۳- سه قطعه عکس رنگی با زمینه سفید؛ در صورتی که اسامی همراهان در گذرنامه‌ی درخواست‌کننده‌ی ویزا ذکر شده باشد، دو قطعه عکس رنگی از هر کدام از همراهان نیز باید در مدارک موجود باشد.
۴- آدرس محل کار و منزل متقاضی به طور دقیق
۵- اسناد وضع اجتماعی حرفه‌ای و تمکن مالی شامل:
الف) ترجمه‌ آخرین حکم کارگزینی کارمندان بخش دولتی
ب) گواهی اشتغال به کار برای کارمندان بخش خصوصی‌
ج) ترجمه‌ روزنامه رسمی شرکت به همراه رزومه‌ی شرکت به زبان انگلیسی، دو سری کپی از اصل مدارک فارسی برای صاحبان شرکت‌های خصوصی
د) کارت بین‌المللی دانشجویی یا کارت عضویت هیئت علمی برای دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها
ه) ترجمه جواز کسب و یا کارت بازرگانی برای مشاغل آزاد
۶- مشروح عملیات آخرین ماه حساب بانکی شخصی: پرینت حساب بانکی باید روی سربرگ انگلیسی و مهر شده به سفارت ارائه شود.
۷- ترجمه‌ سند مالکیت، دو سری کپی از اصل مدارک فارسی
۸- بلیط هواپیما یا رزرواسیون قطعی رفت و برگشت به مقصد اسپانیا.
۹- در صورت لزوم، فاکتور پرداخت‌ شده‌ هتل در اسپانیا برای کل مدت اقامت
۱۰- بیمه نامه بین‌المللی پزشکی و بازگشت به کشور مبدأ: متقاضیان ویزا باید بیمه‌ مسافرت فردی یا جمعی داشته باشند. این بیمه باید هزینه‌های احتمالی بازگشت به میهن تحت مراقبت‌های پزشکی، هزینه‌های احتمالی نیاز به درمان و یا هزینه‌های بیمارستانی اضطراری را پوشش دهد و تا پایان طول اقامت در تمام کشورهای منطقه شنگن معتبر باشد. حداقل پوشش بیمه برای هر شخص مبلغ سی‌هزار یورو است. شرکت بیمه‌ گذار باید دارای نماینده‌ای معتبر در کشور اسپانیا باشد.

مشخصات عکس:
– به تازگی گرفته شده باشد (زمان آن بیشتر از ۶ ماه نباشد)
– رنگی باشد
– پس زمینه عکس سفید باشد
– عکس باید شفاف بوده و صورت در مرکز آن قرار داشته باشد
– عکس در کاغذ معمولی عکاسی چاپ شده باشد.
– گردی کامل صورت، بدون لبخند (بدون عینک آفتابی، هر گونه کلاه، مگر اینکه متقاضی چنین اقلامی را بخاطر اعتقاد مذهبی یا پیشینه ی قومی خود بپوشد)

 

جهت دریافت چک لیست ویزای توریستی اسپانیا کلیک نمایید.

مزایای ویزای شینگن اسپانیا

با اخذ ویزای شینگن اسپانیا علاوه بر اینکه مجوز ورود به خاک اسپانیا را خواهید داشت، امتیازهایی را هم به دست خواهید آورد. متقاضی با دریافت ویزای شینگن اسپانیا می تواند به تمام کشورهای منطقه شینگن شامل کشورهای بلژیک، هلند، آلمان، یونان، فرانسه، ایتالیا، پرتغال، مجارستان، جمهوری چک، اتریش، نروژ، لوکزامبورگ، لهستان، اسلواکی، اسلوونی، فنلاند، سوئد، ایسلند، لیتوانی، مالت و لتونی سفر کند. علاوه بر این کشورها شما اجازه ورود به کشورهای سان مارینو، موناکو، واتیکان، آندورا و چند کشور آمریکای مرکزی را نیز دریافت خواهید کرد. علاوه بر کشورهای ذکر شده شم با با استفاده از ویزای شینگن اسپانیا یک مرتبه وارد اسپانیا شوید و پس از آن می توانید با همان ویزا به کشورهای قبرس، رومانی، آلبانی، کرواسی، بوسنی و هرزه گوین، مقدونیه، صربستان، بلغارستان، کوزوو و مونته نگرو نیز سفر کنید.

 

نکاتی که در هنگام مراجعه به سفارت و درخواست ویزای شینگن اسپانیا باید بدانید:

– در زمان مصاحبه یک کپی از کلیه مدارک را به همراه داشته باشید، زیرا اصل مدارک بعد از مطابقت به شما عودت داده شده و کپی آن‌ها در پرونده‌ی شما در سفارت اسپانیا باقی می‌ماند.
– کلیه‌ مدارک مربوط به درخواست ویزای شینگن اسپانیا که به زبان فارسی میباشند، باید دارای ترجمه رسمی باشند.
– در صورت عدم پذیرش مدارک ارائه شده عودت نخواهد شد.
– به دلیل تعداد بالای متقاضیان در ماه‌های تابستان و همچنین قبل از تعطیلات نوروز، ممکن است تعیین وقت مصاحبه چند هفته طول بکشد؛ علاوه بر این بررسی مدارک و صدور ویزا نیز ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد. از این رو، بهتر است برای تعیین تاریخ سفر، این موارد لحاظ شوند.

کانال ویزا سازان در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/visasazan

 

جهت تعیین وقت فوری سفارت اسپانیا کافیست اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به شماره ۰۹۳۶۳۲۹۷۱۷۹ در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. همچنین می توانید اسکن صفحه اول پاسپورت خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.

تلفن های تماس:  ۶۶۵۷۰۴۵۴     ۶۶۵۷۰۴۵۵