وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا

وقت فوری سفارت کانادا و ویزای تضمینی کانادا ۶۶۵۷۰۴۵۵، وقت سفارت کانادا تضمینی. ترجمه فوری مدارک و اخذ بیمه مسافرتی سامان، جهت اخذ ویزای توریستی کانادا با ویزاسازان.

همچون بسیاری از کشورها، برای سفر به کانادا نیز نیازمند ویزای این کشور میباشید. نخستین گام برای دریافت ویزای کانادا گرفتن وقت سفارت کانادا میباشد.

اخذ ویزای کانادا

مراحل دریافت ویزای کانادا

متقاضیان دریافت ویزای کانادا قالبا در دو دسته بندی متقاضیان ویزای مهاجرتی کانادا و متقاضیان ویزای توریستی کانادا تقسیم بندی میشوند. در گذشته مهاجرت به این کشور بسیار آسانتر از زمان حال بود، اما بهتر است بدانید که دولت کانادا در حال حاضر شرایط نسبتا سخت‌تری را برای متقاضیان ویزای کانادا و وقت سفارت کانادا در نظر گرفته است. این سخت گیری ها را میتوان به علت اوضاع بحرانی جهان و جنگ دانست. سالانه هزاران مهاجر برای دریافت ویزای این کشور اقدام میکنند که ممکن است لطمه‌های فراوانی را به اقتصاد این قبیل کشورهای اروپایی و آمریکایی وارد کند.

 

  • چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟
  • مراحل دریافت ویزای کانادا چیست؟
  • چک لیست مدارک ویزای کانادا چیست؟
  • جواب ویزای کانادا پس از چه مدتی اعلام می شود؟
  • سفارت کانادا کجاست؟
  • هزینه دریافت ویزای کانادا چقدر است؟

 

مهاجرت به کانادا | درباره کشور کانادا

یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان و نیز محبوب ترین کشورها برای سفر و نیز مهاجرت، کشور کانادا می باشد. کشور کانادا دارای سومین ذخایر بزرگ نفت جهان می باشد. از لحاظ وسعت کانادا دومین کشور بزرگ دنیا محسوب می شود و رفاه اجتماعی، امنیت شغلی، سیستم آموزشی قدرتمند، اقتصاد قوی و … عواملی است که سالانه هزاران مهاجر و توریست را به این کشور میکشاند. آب و هوای این کشور برای افرادی که از گرما فراری هستند بسیار مناسب می باشد. کشور کانادا به خاطر آب و هوای سردش و وجود دریاچه های گسترده که سراسر آنها را در زمستان برف پوشانده میشود، میزبان رشته های ورزشی همچون همچون هاکی روی یخ، پاتیناژ و کرالینگ میباشد. کشور کانادا میزبان سگ های زیبای هاسکی نیز می باشد.

کانال ویزا سازان در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/visasazan

جهت تعیین وقت سفارت کانادا کافیست اسکن مدارک خود را به شماره ۰۹۳۶۳۲۹۷۱۷۹ در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. همچنین می توانید اسکن مدارک خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۷۰۴۵۴ و ۶۶۵۷۰۴۵۵

وقت سفارت کانادا

سفارت کانادا

دریافت وقت سفارت کانادا

شاید مهم‌ترین قسمت اقدام برای اخذ ویزای کانادا، پس از تکمیل مدارک مورد نیاز ویزای کانادا، گرفتن وقت سفارت کانادا باشد. با وجود سخت گیری های شدید این دولت برای ارائه ی ویزای کانادا، در این میان ایرانیان با مشکل بزرگی جهت دریافت وقت سفارت کانادا روبرو هستند. عدم وجود سفارت کانادا در ایران یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که گردشگران ایرانی با آن روبرو هستند. به موجب این امر گردشگران ملزم به انجام سفری میشوند تا برای دریافت وقت سفارت و همچنین ویزای کانادا اقدام نمایند. بنابراین متقاضی باید جهت گرفتن وقت سفارت کانادا برای سفر به یکی از کشورهای اطراف مانند ترکیه، امارات متحده عربی و یا ارمنستان برنامه‌ریزی کند. که این امر موجب صرف هزینه ی گزاف برای مسافر میباشد.

کشورهای واسط جهت دریافت وقت سفارت کانادا

  • وقت سفارت کانادا در ارمنستان
  • وقت سفارت کانادا در ابوظبی
  • وقت سفارت کانادا در استانبول
  • وقت سفارت کانادا در آنکارا

گردشگران و متقاضیان دریافت وقت سفارت کانادا میتوانند با استفاده از خدمات ویزاسازان نسبت به دریافت وقت سفارت کانادا و همچنین پیکاپ ویزای کانادا اقدام کنند.
متقاضیان دریافت وقت سفارت کانادا میتوانند با تماس با کارشناسان ویزاسازان و استفاده از دانش و مهارت مشاوران خبره ی ما، بدون نیاز به حضور در سفارت کانادا به راحتی به آن دست بیابند و شما را از سفرهای وقت‌گیر و غیرضروری به کشورهای اطراف معاف کند. از تکمیل هر گونه فرم و یا مدرکی بدون مشورت با کارشناسان ما پرهیز کنید. زیرا گاهی ممکن است به دلیل عدم آگاهی متقاضی هزینه‌های اضافی و فراوانی متحمل شود.

تعیین وقت سفارت کانادا
متقاضیان دریافت وقت سفارت کانادا می توانند با ارسال کردن مدارک مورد نیاز روال درخواست وقت سفارت خود را به کارشناسان ما در گروه ویزاسازان محول نمایند و اطمینان خاطر داشته باشند که متخصصین ویزاسازان در حداقل زمان ممکن در صدد تعیین وقت سفارت کانادای آنها برخواهند آمد.

جهت تعیین وقت سفارت کانادا کافیست اسکن مدارک خود را به شماره ۰۹۳۶۳۲۹۷۱۷۹ در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. همچنین می توانید اسکن مدارک خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۷۰۴۵۴ و ۶۶۵۷۰۴۵۵

 

مراحل اخذ وقت سفارت کانادا

دریافت وقت سفارت کانادا به دو صورت آنلاین و حضوری انجام میگردد. متداولترین روش برای درخواست ویزای کانادا دریافت وقت سفارت کانادا بصورت آنلاین میباشد. در روش ثبت آنلاین دریافت اطلاعات فرد متقاضی توسط کارشناسان ویزاسازان در سایت سفارت کانادا ثبت می‌شود و یک حساب کاربری برای وی ایجاد می‌‌گردد. سپس مدارکی که در ادامه به آن اشاره میکنیم به همراه ترجمه و مهر دادگستری در سایت آپلود می‌شوند. لازم به ذکر است پس از ثبت‌نام نهایی و آپلود مدارک امکان تغییر مدارک وجود ندارد، بنابراین تقاضا می‌شود که مدارک را به‌ صورت کامل و صحیح ارسال نمایید. پس از دریافت اطلاعات، متقاضی باید طی ۳۰ روز آینده جهت انگشت‌نگاری به یکی از کشورهای همسایه (ارمنستان، ابوظبی، استانبول و آنکارا) مراجعه نمایند. نتیجه‌ی نهایی از طریق حساب کاربری آنلاین برای متقاضی ارسال میگردد. انگشت نگاری در دفتر (VAC: visa application center) صورت می‌گیرد و این مرحله پس از بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه‌ها خواهد بود. متقاضیان دریافت ویزای کانادا تا ۱۰ سال از انگشت نگاری معاف اند.
روش دیگری که یک روش کاملا سنتی میباشد، دریافت وقت سفارت کانادا بصورت حضوری میباشد. در این روش باید تمام مدارک به‌صورت کاغذی به سفارت کانادا ارائه شود و زمان بیش‌تری برای بررسی مدارک صرف خواهد شد. در این روش نیز توجه کنید مدارک‌تان باید به صورت کامل و بی‌نقص ارائه شود. نکته قابل توجه این است که درخواست آنلاین خیلی سریع‌تر از درخواست حضوری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وقت سفارت کانادا

انواع ویزای کانادا
  • ویزای simple entry کانادا: همان طور که از نام این ویزا مشخص است این ویزا به منظور یک‌بار ورود و خروج به این کشور صادر میگردد. این ویزا مخصوص گردشگران و دانشجویان میباشد که قصد سفر تفریحی به این کشور را دارند و یا به منظور دیدار از خویشاوندان و آشنایان، و یا شرکت در همایش‌ها و دوره‌های علمی و آموزشی متقاضی دریافت این نوع ویزا میباشند. اعتبار این نوع ویزا کمتر از ۶۶ ماه است و مدت اعتبار آن توسط دولت کانادا تشخیص داده خواهد شد.
  • ویزای multiple entry کانادا: این ویزا به منظور چند بار ورود و خروج به کشور کانادا صادر میگردد. این نوع ویزا مجوز حضور در خاک کانادا را برای مدت زمان کمتر از ۶ ماه صادر می‌کند. در صورت دریافت ویزای multiple entry کانادا، گردشگران می‌توانند چندین بار از کانادا خارج شده و دوباره به این کشور بازگردند.
  • Super visa: این نوع ویزا دارای ۵ سال اعتبار میباشد و در واقع یکی از بهترین ویزاهای کانادا است. نکته جالب‌ در مورد super visa این است که با اینکه این ویزا ۵ سال اعتبار دارد، اما گردشگران حق حضور بیش از ۲ سال در کانادا را ندارند و باید هر ۲ سال یک‌بار برای مدت زمان کوتاهی کشور کانادا را ترک کنند. لازم به ذکر است این ویزا معمولاً برای والدین کسانی که در کانادا اقامت دائم دارند ( و نیز پدربزرگ و مادربزرگ) صادر می‌شود و بهتر است که گردشگران و متقاضیان ویزای توریستی کانادا برای دریافت آن اقدام نکنند.

 

چک لیست مدارک ویزای کانادا | مدارک مورد برای دریافت ویزای کانادا

۱- تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی
۲- اصل پاسپورت‌های جدید و قدیم (مثلا ۱۰ سال اخیر)
۳- ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی
۴- یک قطعه عکس ۳٫۵×۴٫۵
۵- ترجمه رسمی سند ازدواج (در صورت تاهل)
۶- نامه تمکن مالی + پرینت حساب بانک به زبان انگلیسی که نشان‌دهنده گردش درآمد ماهانه بالا باشد. (به همراه مهر لاتین بانک)
۷- ترجمه رسمی سند ملکی
۸- مدارک شغلی + ترجمه رسمی : برای صاحبین مشاغل، جواز کسب، روزنامه رسمی، آگهی تغییرات شرکت و برای کارمندان، نامه اشتغال به کار (ذکر تاریخ اشتغال به کار، سمت و حقوق دریافتی ماهیانه الزامی می‌باشد) + فیش حقوقی ۳ ماه آخر و برای بازنشستگان، ارائه حکم بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی الزامی می‌باشد.
۹- رزرو بلیط و رزرو هتل و یا دعوتنامه به همراه مدارک اقامتی دعوت‌کننده (اسکن PR یا پاسپورت+مدارک مالی) و مدارک اثبات خویشاوندی با شخص دعوت‌کننده

پیوست‌ها:
۱- افراد متأهل، مطلقه و دارای فرزند ملزم به ارائه اسناد مربوطه به همراه ترجمه می‌باشند.
۲- پایان خدمت سربازی برای آقایان به همراه ترجمه به صورت اختیاری است.
۳- گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش‌آموزان و دانشجویان به همراه ترجمه رسمی
۴- تأیید دادگستری و تأیید اداره فنی قوه قضاییه برای تمامی ترجمه‌ها اختیاری می‌باشد.

وقت سفارت کاناداویزای تحصیلی کانادا

چنانچه متقاضی دریافت ویزای تحصیلی کانادا هستید بهتر است بدانید مسیر سختی را پیش رو دارید. الزامات و شرایط زیادی برای صدور این ویزا در نظر گرفته شده است و تحصیل در کشور کانادا برای غیرکانادایی‌ها پولی است و متقاضی باید ثابت کند که شرایط مالی مناسبی برای تحصیل در کانادا دارد. اولویت پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی کانادا، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتراست و آن دسته از متقاضیانی که علاقمند به تحصیل در مقاطع پایین‌تر هستند، راه به مراتب سخت‌تری را پیش رو دارند.
متقاضیان هم بهتر است بدانند که اولین شرط، داشتن نمرات بالا در دروس تخصصی و همچنین معدل بالا در مقطع قبلی از دیگر شرایطی هستند که متقاضیان ویزای کانادا باید در نظر داشته باشند.

 

مدارک دریافت ویزای تحصیلی کانادا | چک لیست مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا

۱- تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی
۲- اصل پاسپورت‌های جدید و قدیم (مثلا ۱۰ سال اخیر)
۳- ترجمه رسمی شناسنامه و کارت ملی
۴- یک قطعه عکس ۳٫۵×۴٫۵
۵- نامه تمکن مالی به همراه مبلغ مبدل دلار کانادا
۶- مدرک زبان ILETS
۷- رزرو بلیط و رزرو هتل
‌- نامه بانک از کانادا در صورتی که پول‌تان را به کانادا فرستاده‌اید
۹- ترجمه سند ملکی و گردش حساب ۴ ماهه ساپورت‌کننده مالی
۱۰- فیش واریزی تحصیلی
۱۱- ترجمه آخرین مدرک تحصیلی + ریز نمرات
۱۲- گواهی عدم سوء پیشینه برای افراد بالای ۱۸ سال
۱۳- نامه پذیرش دانشگاه

• تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند و ترجمه مدارک بهتر است با تائید دادگستری باشد.
• انجام مراحل رسیدگی به پرونده‌ها از ۴ هفته تا ۶ ماه به طول می‌انجامد و لازم است که اقدامات لازم برای سفر به موقع صورت گرفته باشد.
• پس از اعلام صدور ویزای کانادا، مسافرین کانادا ملزم به دریافت ویزاها از همان دفتر VAC که در آن ثبت‌نام کرده‌اند، می‌باشند.

 

عوامل موثر در دریافت ویزای کانادا

سابقه سفر به کانادا یکی از بهترین پارامترهایی است که دولت کانادا امتیازاتی را برای شما قائل خواهد شد و تقریبا ۵۰ درصد شانس شما را برای دریافت ویزای کانادا افزایش میدهد. همچنین در صورت تمکن مناسب مالی و کاری، آفیسر ویزای کانادا برخورد بهتری با شما خواهد داشت! در مقابل وضعیت ضعیف مالی و گردش حساب بانکی، از مهم‌ترین عوامل رد ویزای کاناداست زیرا هدف کشورهایی همانند کانادا در صنعت گردشگری، جذب سرمایه است. مدارک کاری معتبر هم می‌تواند در گرفتن وقت سفارت کانادا تأثیر بسزایی داشته باشد. توجه داشته باشید که رد شدن ویزاهای توریستی گذشته نیز می‌تواند در رد شدن درخواست ویزای کانادا موثر باشد. یکی دیگر از عواملی که به شدت بر روی دریافت ویزای کانادای شما تاثیر منفی میگذارد عنوان کردن هدف سفر برای ملاقات با نامزد و یا همسر قانونی که در کانادا اقامت دارد میباشد. بنابراین بهتر است که به هیچ عنوان چنین قیدی را به عنوان هدف از سفر به کانادا با آفیسر ویزا در میان نگذارید!

 

هزینه ثبت نام ویزای کانادا

هزینه ی ویزا و انگشت نگاری در هنگام ثبت نام به حساب سفارت واریز میگردد. هزینه ویزا ۱۰۰ دلار کانادا و هزینه انگشت نگاری ۸۵ دلار کانادا می باشد. پرداخت بصورت آنلاین و از طریق کارت اعتباری انجام می شود. در ثبت نام حضوری باید وجه ذکر شده در گارانتی بانک به حساب سفارت واریز شود و رسید آن تحویل سفارت گردد.

 

چه افرادی برای ویزای کانادا نیاز به انگشت نگاری ندارند؟
– مسافرانی که سن آنها کمتر از ۱۴ و بیشتر از ۸۰ سال باشد
– مسافرانی که ویزای مهاجرتی کانادا را دارند.
– مسافرانی که اقامت کشور کانادا را داشته باشند.
– کارمندان و افراد دولتی یا دیپلماتها نیز نیاز به انگشت نگاری ندارند.

کانال ویزا سازان در تلگرام: برای ورود به کانال روی لینک زیر کلیک کنید…

https://telegram.me/visasazan

جهت تعیین وقت سفارت کانادا کافیست اسکن مدارک خود را به شماره ۰۹۳۶۳۲۹۷۱۷۹ در تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید. همچنین می توانید اسکن مدارک خود را به ایمیل info@visasazan.com ارسال نمایید.

تلفن های تماس: ۶۶۵۷۰۴۵۴ و ۶۶۵۷۰۴۵۵